utorak, 21. kolovoza 2012.

Svevremenska tunika

Evo moga najdražeg odjevnog komada - tunike.
Za sva je godišnja doba i mnoge odjevne kombinacije.
(S)nalazi se sama kao i u skupini.
Ovisno o tkanini, izvedbi i kombinaciji ostavlja dojam elegancije, ležernosti, zaigranosti...
Vrlo jednostavne je izvedbe, a prilično dojmljiva.



Prošloga ljeta iskemijala sam ovaj kroj tunike-haljine.
Kroj nisam našla u burdi (odakle inače vadim krojeve) nego sam ga odlučila skinuti s jedne svoje ljetne majice nadajući se da će rezultat biti isti budići da se radi o istoj kvaliteti tkanine (pamučni triko).
I uglavnom je i bio.
Male razlike su se stvarale u načinu na koji tunika pada ovisno o tome je li triko od čistoga pamuka ili ima malo viskoze. Mislim da najbolje stoje tunike od čistoga, pomalo krutoga pamuka - kao što je ova crvena.






Crvenu sam tuniku nakon šivanja oslikala motivom cvijeća pronađenoga na shutterstocku.
Mislim da je to crno cvijeće na tunici uistinu pravi pogodak bez obzira što je tunika i bez njega bila krasna.  Ona mi je daleko najdraža od svih.

Na drugu sam tuniku našila cvijet iskrojen od nekoliko tkanina, obradila kako već obrađujem aplikacije  (napeglam na flizelin, obradim cik-cakom, pa prišivam), šivala sloj na sloj i eto ga, zgodan cvijetak, vesela tunika.

Treću tuniku sam također oslikala i to jednim od nedavno mi možda i najdražih motiva - Emily the Strange. Emily zaslužuje cijeli jedan post samo za sebe gdje ću je detaljno obraditi, a za tuniku se može reći da je pomalo mračnjačka.

Tunike zaista nosim kroz sva godišnja doba.
Malo se poigrah photoshopom (da ublažim izraz "postadoh ovisna o istraživanju potencijala tog programa") i napravila nekoliko najčešćih tuničastih odjevnih kombinacija.

Crvena tunika uz tajice, sandale ili japanke i torbu po izboru - za ljeto


Crvena tunika za proljeće i jesen - uz teksas-jaknu, duge hlače, moju najdražu narukvicu i jedne od najdražih footprint cipela


Prugasta tunika u vrlo sličnom izdanju - uz rifle, drugu po redu mi (ručno izrađeno) najdražu narukvicu, vječne cipele Artice i davno sašivenu vrlo dragu torbu


Emily-tunika uz pripadajuću torbu, duge crne hlače i malo crvenih plastičnih narukvica


Svaka od njih je i više nego nosiva kao samostalna haljina jer su dužine otprilike malo ispod koljena. Upravo to je i najjnosiviji outfit - kućni haljetak za svaki dan. :-)











2 komentara: