utorak, 21. kolovoza 2012.

Odijevam se kako hoću...

Ovisništvo

Postoje komadi odjeće/obuće za koje se jako vežem, bilo da su kupljeni ili nastali u mojoj kućnoj radinosti. Kad kažem da se vežem to znači da mogu nešto nositi (to sada slobodno i provjereno govorim iz ove dobne perspektive) i po jedno cijelo desteljeće. Neš' ti Raka...
Radi se o odjeći/obući koja "sjedne na prvu" - em stoji kao salivena, em je ugodna za nošenje, em mi je ispala savršeno (ako sam sama radila), em je jednostavno to - to.


Tek nekoliko

Na pamet mi padaju versatilni Blizanci (i jedna prijateljica) te sintagma 'modni kameleon'. S radošću odmah ustvrđujem da to definitivno nisam. Ne mogu zamisliti odijevati nešto samo trenda, promjene ili raznolikosti radi. Malo je odjevnih kombinacija i stilova koje sam u životu uzgajala. Svoj stil (ili stilove) ne bih znala imenovati, ali znam da su ovo moje stilske konstante: tunike, džombaste cipele, smokey eyes, etno, romantika, stripovi, torbetine, suknjetine, 100% pamuk, cvijeće, cvijeće i cvijeće, srebro, pomalo gothic, do poda, hippy, katkad malo pretjerivanja, nespretnosti i zbrkanosti... I kad to sve sada pogledam, vidim da takva odjeća ne pada daleko od moga pravoga Ja.




Inspiracija, motivacija, djelovanje
 
Ipak, inspiracija je moćna stvar. Kad jednom odjevnom predmetu smrkne (ili se izliže po rubovima ili avaj, podere), drugome ipak uskoro osvane. Malo zvjeram oko sebe, malo na modne piste, malo u časopise i nešto se već kuha. Doduše, to je vjerojatno opet varijacija na temu, ali Mjesečevo dijete valjda i ne zna drugačije.





Nema komentara:

Objavi komentar