ponedjeljak, 10. rujna 2012.

Najnovija, ispod igle...

Crno-bijela haljina inspirirana Etnom Maar, dizajnericom iz Vinkovaca s prebivalištem u Zagrebu.
Moj uradak:

Izvornik:

Škicam tu njenu haljinu već dugo, oduševile ma vesela kukcolika fauna i crnobjelstvo, slobodan pad tkanine i općenito vic koji se proteže kroz ovu kolekciju.

Moja je haljina opet od pamučnog trikoa.
Trebala je biti bez leđa kao i original, no predomislila sam se jer mi je takva izgledala klimavo.
Pa je dobila tregere koji se križaju na leđima.

Motivi su moji omiljeni i najčešći - mačke, cvijeće, srca, ribe...


Iako je svježe sašivena već ju obožavam. Budući da se ljeto nikako ne da već sam je se, može se reći i nanosila - nekoliko dana zaredom pri različitim prigodama.

To je tek početak, Etna Maar je nepresušno vrelo inspiracije, a tkanine čekaju...

3 komentara:

  1. e sad, nećeš vjerovati, krenem ja tako od cekeruše, pa linka na njenoj stranici, pa linka na toj drugoj stranici i eto tebe. prepoznala sam: djetetove majice, tvoje haljinice i dvorište <3 pozdrav, dabili

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj, baš mi drago da si me našla. :jupi
    Pa da, ponovila se ja u blog, onaj raniji je bio malo zbrzan, nije to bilo to..
    Ovo sad je razrađeno i skoro pa potpuno onakvo kakvo sam i zamislila...
    Mislim ja stalno na to da te pozovem, ali odoše namjere u vjetar, naročito ovako početkom rujna...
    Inače, prepoznala sam i ja tvoju haljinu tamo kod An, kako je taj svijet mali...

    OdgovoriIzbriši
  3. divna haljina, rado bih je i sama isfurala! :)

    OdgovoriIzbriši