nedjelja, 15. rujna 2013.

Posteljina - ono, stvarno - unikat



Nešto sam sašila i darovala nećakinji za 11. rođendan.


Bez obzira na poznati logo nije skužila o čemu se radi jer to vjerojatno nije ni očekivala.
A radi se ni manje ni više nego o posteljini njenih omiljenih One Directiooooooooon!


Posteljina je klasičnih jednokrevetnih dimenzija– 1, 50 × 2, 00 m.
Izrađena je od crne, bijele i crvene pamučne tkanine.
Uz to mi je još bila potrebna jedna tubica crne konturne boje za tkaninu, dosta crne obične te crvene boje za tkaninu, crni flomaster za tkaninu, 3 komada moosgummija i dosta konca.

Najveći posao sastojao se u oslikavanju motiva.
S prednje strane su portreti slavnih dečkića, sa stražnje odlomak pjesme Little Things (budući da ne poznam repertoar dotičnih naprečac sam pregledala neke pjesme i odlučila se za ovu jer mi se tekst čini primjeren djevojčici od 11 godina – pjegice, ruka u ruci i sl.)


Na internetu sam našla crteže likova, uvećala na potrebnu dimenziju, isprintala i precrtala na moosgummi. Zatim sam u moosgumiju izrezala oblike, prebojila crnom bojom i po sistemu pečata utisnula na odgovarajući bijeli komad tkanine. Najvažnije je pri pečatiranju dobro premazati rubove jer oni tada lijepo ostave trag na tkanini i nekako zakruže crtež. Kasnije je lako flomasterom ili konturnom bojom popunjavati ili popravljati boju unutar crteža.
Prepeglavanje crteža nakon sušenja iziskuje puno strpljenja; treba svaki od njih (odnosno, crtež veličine do A4) peglati na najvišoj temperaturi oko 3 min. Ipak, na kraju se sve isplati jer se tkanine nakon ovakve fiksacije boje bez problema mogu prati na 95°. Višestruko provjereno.



Tekst na stražnjoj strani sam napisala u željenom fontu, uvećala, isprintala, precrtala pomoću indiga na tkaninu i zatim ocrtavala/pisala konturnom bojom (flomaster nekako bude bljedunjav), a pojedine riječi – dinamike radi, obojila crno, odn. crveno.


Jastučnica je također dvostrana, no bez ikakvih slikarija. Motive 1D i srca sam jednostavno našila. Otvor je s lijeve strane i kopča se drukerima.
Cilj mi je bio da se obje strane i jastučnice i navlake za jorgan/deku međusobno slažu.


Iako pripada mojim šivačkim pothvatima šivanje je u ovom slučaju bilo najlakši dio posla.


Kaže nećakinja mom sinu kako ona sad jedina u svijetu ima takvu posteljinu.
Zastaneš i nasmiješ se nad tom rečenicom, ali – istina je…








3 komentara:

  1. jaoooooo.. posteljina je super!!!
    ali... koliko truda i onda si to dala!!! :)
    a zasto si ove izrezivala iz mosgumija? to si htjela da ih imas za jos koji put?? i slova su bas odlicno ispala.. jako uredno.. tvoje crtarije uvijek budu bas uredne..
    poslat cu ti raspored na mail.. pa mozda i odemo na kavu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ćao, ne znam da li me se sjećaš sa foruma mame i bebe - ja sam tamo pisala pod nickom narya.
    našla sam tvoj blog pa da ti se javim.
    baš si se potrudila oko posteljine i ispala je super :)
    eto, pa svrati kod mene na blog (cekerceker.blogspot.com) bilo bi mi drago.
    pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, ma kako se ne bih sjećala... :-)
      ...svraćam ja svako malo do cekera, samo sam neko vrijeme malo mijenjala svoj blog, pa ne znam pod kojim imenom sam se javljala... a i kako god krenem, ne mogu se naučiti redovitosti, pa me jedno vrijeme ima puno, a onda dugo nema...
      ...Ceker mi je svakako oduvijek među favoritima koje pratim, vidiš ga tamo desno...:-)

      U svakom slučaju se čitamo...

      Izbriši