nedjelja, 29. rujna 2013.

Klupčice za vrtićke guzičice





U cijelom našem odgojno-obrazovno-socijalno-zdravstvenom sektoru vrijeme stoji već skoro pola stoljeća, možda i više. Barem kad se o namještaju i inventaru radi.
Dobro, i još koječemu drugome - savjetima pedijatara o dohrani djece, repertoaru glazbenih izvedbi za vrtićke priredbe, frontalnim predavanjima uz ploču i kredu, itd.

I tako ja vodim svoju malu vrtićanku u vrtić, u garderobi se preobuva njih nekoliko drugara, tiskaju se na dvije klupice koje su za njih troje-četvoro u stvari dovoljne, ali su pohabane, pokidale se i koža i spužva, nogari klimavi… Padnu mi na pamet komadi spužve koje skoro uvijek imam kod kuće te materijal za stolnjake zgodnoga cvjetnog printa kupljen svojedobno u baumaxu za ne sjećam se ni ja više što (vjerojatno sam samo pala na taj print i htjela ga imati :-)).

Teta, dajte vi meni te klupice da ih malo dotjeram! – kažem ja društveno-korisno osviještena i pozabavim se tako prošloga vikenda uređenjem vrtićkoga interijera.

Klupice su zatečene u ovom stanju:





Najprije sam mislila kako ću samo skinuti iskidanu kožu i spužvu, preko toga klamericom zatefteriti novu i sve će biti gotovo za par sati; ipak, kad sam klupice stavila pred sebe i izbliza vidjela u kakvom su stanju nekako je sve počeli ići onako kako preuređenje komada namještaja i treba – detaljno, strpljivo i od početka.


Kožu i spužvu sam skinula bez problema – čavlići su izlazili jednostavnim povlačenjem. Zatim sam sve oprala, malo prešmirglala i opet obrisala.



Pogledom na to drvo (meni osobno) preružne oker-narančasto-smeđkaste boje s kojeg se (pra)stari lak skinuo kao od šale sama od sebe se nametnula sljedeća faza – farbanje.
Budući da curica ide u Ljubičastu sobu – i klupice će biti ljubičaste, naravno.




Uzeh ranije spomenutu spužvu i stolnjak-materijal, čekić, i nenadano - ukrasne čavliće. Naumila sam cijeli materijal klamati i onda ukrasiti nekom vrpcom, ali peh, klamerica pokvarena. Prionuh zakucavanju čavlića – prvi put u životu. Dobro sam i prošla – tek uz jedan blago zakucani kažiprst i par ogrebotina.


Na  fotkama se vidi koliko sam na gornjoj, prvouređivanoj klupici „šarala“ s čavlićima, odnosno, da sam tek na ovoj donjoj ušla u štos. :lol


 
U svakom slučaju – mislim da su klupice bez imalo pretjerivanja divne, a cijeli proces nadasve inspirativan.
Već snajpam zidove i zavjese u sinovoj školskoj učionici…


3 komentara:

  1. a sta su rekle tete?? jesi im vec odnijela??
    klupice su super!! i materijal je jako lijep.. jel' pamuk ili??
    svaka ti cast na drustvenoj osvjestenosti!!! to valjda tako i treba biti.. da i roditelji sudjeluju.. a ne da sve spadne na leda teta, ucitelja i nastavnika..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, za prosvjetara i odgajatelja se uz školarca i vrtićanca perspektiva mijenja, iako se još uvijek na to navikavam...
      Tete su oduševljene skroz-naskroz, ali i inače imamo odličnu suradnju pa - bez lažne skromnosti, mislim da manje nisu ni očekivale... :-)
      I stvarno bi to trebalo sve raditi zajednički, da znaš kako je u stvari malo potrebno... ja stalno šaram očima po tim zidovima, ormarićima, njihovoj maloj posteljinici... netko okreči, netko sašije zavjesu, netko boja namještaj... ma, da mi je više para, sve bih preuredila, i to o svom trošku...

      Izbriši
  2. a kako su krasne! sredila si ih fantastično, svaka ti čast.
    a materijal je predivan :)

    OdgovoriIzbriši