utorak, 17. rujna 2013.

Suknje - serijska proizvodnja





Uz svoje ovoga ljeta sašivene suknje nakon dugo vremena ponovno sam osjetila ono zadovoljstvo kad otvoriš umjereno popunjen ormar i ne prebireš jednu vješalicu za drugom čudeći se svojim šoping-odlukama koje su te dovele u stanje da ništa ni s čim ne ide i da nemaš što obući, nego smireno i s jasnom vizijom posegneš prema vješalicama i s guštom izabereš jednu stvar između pet jednako dragih.

Ideja za ove suknje razvila se dok sam ljetos razvrstavala tkanine. Slažući ih prema duginim bojama i sastavu (:drink) uvidim kako imam puno ostataka pamučnih tkanina raznih dužina a širine otprilike 20-30 cm.
U hipu i afektu počnem premjeravati tkanine, slagati boje, kombinirati, nabirati, i – hopla, evo krasnih sukanja.


Prva, možda i najdraža nastala je tijekom 2-3 kasnonoćna sata prije jedne lipanjske ekskurzije. Budući da sam se žurila zgotoviti ju i nisam imala dovoljna vremena za petljancije oko patent-zatvarača, pasice i ušitaka (što meni za dobrostojeću suknju svakako treba) okrenem se oko sebe u moru tih silnih tkanina i ostataka odjeće koje gomilam za zlu ne trebalo i nađem jedne hlače čije sam stvaranje prekinula još davnih dana jer su mi ispale pretijesne (priličan i čest problem zadnjih 10-ak godina). Tim hlačama jednostavno sam odrezala cijeli gornji dio do ispod patent-zatvarača i to je bio prvi "val" suknje.
Isto sam primijenila i na ostale dvije suknje.
Nisam se zamarala porubljivanjem; rub suknje je onaj tkani, pomalo resasti dio tkanine i odlično izgleda.
Ova zagasito-dusky kombinacija boja mi je totalno eins A!
 



Crna suknja je nastala za zabavu krajem prošle školske godine. Prvotno je bila razmeđena sjajnom srebrnom cik-cak trakom.
I nju sam (kao valjda 90% ostalih svojih urađevina) radila u posljednji trenutak, točnije, večer prije i svu ju sprtljala; ispala je i preuska i predugačka. Ipak, za tu večer je izvrsno poslužila cjelokupnoj crno-srebrnoj odjevnoj i nakitnoj kombinaciji.



Ubrzo sam ju prekrojila da bude šira i udobnija, a srebrnu traku zamijenila tračicama u bojama. Teško ide bez crnoga, a bez dominantno crnoga s jarkim bojama nikako. :-)



Treća je nastala za vrijeme najveće žege, pa je u skladu s tim i odabir boja mediteransko-morski. Posve je na tragu prve, osim što je spojena od pet dijelova.

Uglavnom, koliko sam ove suknje (naročito prvu) nosila ovoga ljeta to je čudo jedno. Daj jednobojnu majicu i japanke i vozi… apsolutno za sve prilike… i na kupanje, i na kavice, i u trgovinu, pa čak i ovih prvih par tjedana na poslu…

Kako li ćemo se samo rastati...








2 komentara:

  1. ne moras se rastajati...
    samo ispod tajice ili debele carape i cizme..
    ja ove jeseni i zime krecem s takvim stilom.. ljetne haljine, a ispod zimsko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, super, stvarno, zašto ne?
    Hm, kak' teško razmišljam izvan okvira... :-/

    OdgovoriIzbriši