ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Tri suknje...

...za izvoz.


Factfile:

Imena: teksas suknja, "Back to 80-ies", "Sovka"
Vrijeme stvaranja: negdje pretprošle godine
Prema kroju iz: glave
Tkanine (s lijeva nadesno): teksas, keper, rastezljivi pliš 
Utrošenost vremena: otprilike 2-3 sata za svaku
Posebnosti: namjerno iščijani  porub na teksasici, torbasti džep na crnki, aplikacija sove na plišanoj
Najdraža: crna iz 80-ih, naravno
Nedostatci: teksasica prekratka, crna preuska, plišana prerastezljiva pa čini figuru debljom
Recent activitiy: sve tri su prepravljane, bolje reći sužene =>
Gdje su sada: isporučene su jednoj mršavijoj osobi kojoj bi trebale pristajati malo bolje nego meni




Dosje na stranu, baš su mi bile drage ove tri suknje.
Izradila sam ih u naletu inspiracije za svega par dana.
I teksasica je izvorno bila iste dužine kao i ostale dvije (malo ispod koljena) ali sam ju ovih dana skratila prema želji naručiteljice.

S jedne strane mi je krivo što ih se lišavam jer mi idejno dugo treba da osmislim neku modnu kombinaciju, a i vežem se za svoje proizvode.

S druge strane, znajući da su dobro zbrinute moći ću se ipak mirne savjesti upustiti u nove šivačke pothvate.
 







3 komentara:

  1. sve su prekrasne. a sad ponovi ;) naravno, crna mi je najljepša, na stranu sovka, detalji na teksasici, ali ova darkrock...ne bih je ja nikome davala, nikad!

    OdgovoriIzbriši
  2. ohoo.. probudila se ti iz zimskog sna?? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ponovit ću, jašta, i to samo s crnom... ma džabe čuvati, čuvam ju već dugo sve u nadi stesat ću koji sloj oko struka, ali od toga ništa; čak štaviše, svakim novim odijevanjem ona se sve više podiže gore pa sam ju par puta nosila kao mini.. a ja i mini - nikako... :mukomoja :lol

    Da, opet nestadoh s lica zemlje, a da sam se bar naspavala ne bi mi bilo krivo...
    Nego pos'o obuzeo i ne možeš mrdnuti...
    Čut ćeš uživo kakve sam dogodovštine opet imala...

    OdgovoriIzbriši