nedjelja, 6. siječnja 2013.

za mene...

Tijekom kupovanja darova, što blagdanskih a što rođendanskih (svi su se rođendani strpali u studeni i nadolazeći siječanj) sasvim ležerno, spontano i neopterećeno kupih i sebi par sitnica.


Jedan prsten koji je toliko u mom stilu da mi se čini kako je samo mene čekao da ga pronađem...



...jednostavni triplet narukvica u za mene dobitnoj crno-srebrno-srce-kombinaciji...


...i parfem, točnije She Wood Dsquared deo spray:


Istini za volju, parfem nisam kupila spontano nego nakon cjeloljetnog obilaženja lokalne drogerije (kako je to naporan proces :znoj), ali mislim da se isplatilo.
Mirise iz Wood kolekcije trgovkinja mi je pokazala tek na kraju, nakon njuškanja sve sile mirisa ovakvih i onakvih nota. Prvo sam se upoznala s bijelim Woodom koji je gorkast, neobičan, miriše na mahovinu i naposebniji je miris kojeg sam omirisala. Ipak, odlučila sam se za malo ženstveniju notu i uzela ovu verziju. Obožavam se ujutro našpricati i dan započeti uz ovaj miris, posve me natapa svježinom i optimizmom, nevjerojatan osjećaj...

Mislim da ću u ozračju Wooda ostati i nakon što potrošim ovu bočicu, jedino ću se prešaltati na Velvet Forest, Crystal Creek ili čak neki muški (Golden Light nikako, precitrusan je).
Super je imati dobroga konja za utrku... :-)

Nema komentara:

Objavi komentar