nedjelja, 11. studenoga 2012.

Stig'o paket!

Upita li kakav slučajni odrasli namjernik moju za 17 dana četverogodišnju E. - ta tko ti je kupio tu lijepu jaknicu ona će vrlo vjerojatno odgovoriti - poštar!
Jer, evo, već četvrtu godinu zaredom redoviti sam on-line a ponajviše e-buyer.
Toliko toga sam preko Interneta pazarila i tolike pakete i pošiljke podigla da se svi u obitelji slažemo oko toga da nam je poštar jedno od dražih lica iz svakodnevnice.  
A ritual otvaranja poštanskoga sandučića - e, to je posebno iskustvo.

Jutros je ponovno bio jedan od tih package arrival days. Evo ga, mali slatki britanski Royal Mail paketić već čuči u ormariću. :jupi


Obično se tada nervozno i brzopleto pristupi nespretnom navlačenju i kidanju vrećice ili paketa (iako je na ovakvima standardiziranim omotima vrlo jasno napisana procedura kako otvoriti):


Zatim pada prvi pogled pun iščekivanja na ono što ćemo u paketu zateći i je li onakvo kakvo bi trebalo biti:


I je, baš je onakvo kakvo sam i očekivala, možda još i ljepše; moći ću mirne savjesti ostaviti pozitivan feedback na e-bayu. 

Ovaj put radi se o dječjim gaćicama britanske firme Next - moje najdraže dječje odjevne marke. Nexta nema u Hr niti igdje u blizini (najblliža destinacija je Budimpešta) pa zato skoro u pravilu kupujem rabljenu odjeću ove marke preko UK e-baya. 
S ovakvim motivom mace imamo već tuniku i haljinicu, a i prošlogodišnja rođendanska torta bila je mačja.


Kad se samo sjetim koliko mi je prije nekoliko godina kupovina preko Interneta izgledala daleko, komplicirano i opasno; sada samu sebe iznenadim kada razvezem o toj temi nadugo i naširoko. Tek onda kužim da sam prekaljeni ebay kupac.

Trebaju mi ovih dana stići pre-cool modlice za kolače i jedna kremica i kompletić štramplica i majice za curicu i još neke sitnice... a vrijeme darivanja još nije ni počelo...








1 komentar:

  1. ja narucila cipele online...
    cekam da dodu....

    one mi ipak male.... :(
    prodajem ih.... 30% jeftinije..
    jesi interested???

    OdgovoriIzbriši