subota, 30. ožujka 2013.

Uskrsni vijenac od keksića


Imala sam silnu želju našem travnatom zekanu pridružiti i dekorativno pileće-keksovito društvo, ali kako to nažalost tijekom blagdana biva ubi' se radeći cijeli dan potrebne i nepotrebne poslove i sad padam s nogu.

No ništa me ne sprječava da u trenutcima predaha napišem upute za uskrsni vijenac od keksa. 
Ideju sam pokupila negdje na Netu, ali ne pamtim ime stranice jer copyright tada očito još nije bio zaživio u tolikoj mjeri kao danas pa nisam smatrala potrebnim bilježiti i pamtiti ime izvora.

U svakom slučaju osnova vijenca su najobičniji pečeni keksići od prhkoga tijesta. Dobro je dodati im neku jaču aromu jer vijenac stoji na vratima i predivan je osjećaj kada dobrodošlicu poželi miris cimeta i đumbira (za Božić) odnosno miris bourbon-vanilije koji sam koristila za Uskrs.

Dakle, zamijesi se prhko tijesto s dodatkom arome, kalupom izrežu željeni oblici i zatim ispeku. Ove godine to je trebalo biti pile no budući da vijenac nisam uspjela napraviti pišem foto-priču o zečjem vijencu od prije par godina. Tijesto sam podijelila na dva dijela i u jedan dio dodala malo kakaa da dvobojni vijenac bude malo dinamičniji.


 
Dok se keksići hlade izrezati taj isti oblik u istom broju i od kartona, ali za oko 0,5 cm veće sa svih strana. Na njih nalijepiti kekse.


Od čvrstoga kartona također izrezati veliki kolut na koji će se zečevi lijepiti.


Provući uzicu…


…po želji zeke malo ukrasiti – ja sam im svima svezala mašnice oko vrata i onda još obrubila ljepilom u boji mašnice.


I evo vijenca:


Mislim da vijenac baš dobro izgleda - i zbog prigodne ikonografije i zbog apstraktnosti cijeloga vijenca kad ga se gleda kao cjelinu.



Nema komentara:

Objavi komentar